Bajban a Renault?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kovalainen az élre állt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A Red Bull a leggyorsabb
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hajszállal volt csak jobb
Fotó megosztása:
Buemi még egy hónapot várhat
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Mégsem volt jó döntés?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alonso a sorára vár
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nem akar összejönni
Fotó megosztása:
Vezetés helyett legalább beszélgethettek
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jobb lett az F60
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Webber november óta először vezetett
Fotó megosztása:
DC megdolgozik a tanácsadói fizetéséért
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Jerezben ragyogó idő volt
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nincs oka az örömre
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hamiltonék kicsit csaltak a szárnnyal
Fotó megosztása:
Ma először nem a legrosszabb a Renault
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Alaposan összeporolta a pályát a vihar
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kovalainen és a csapat elsősorban a hibridrendszer, a KERS vizsgálatára koncentrált, de emellett az aerodinamika is érdekelte őket. Az autó szokatlan látványt nyújtott, ugyanis az áramlás vizsgálatára neonzöld jelzőfestéket folyattak szét rajta.
„Ezt nevezzük áramlásjelzőnek. Híg paraffinalapú folyadékot teszünk az autóra, amely képes szétfolyni és gyorsan szárad, így ellenőrizhető vele a karosszéria körüli légáramlás. Bevett gyakorlat ez az új autók tesztelésénél, a szélcsatorna eredményeinek igazolására használjuk” – magyarázták a McLarennél.