Hornerék tudják pótolni Webbert
Fotó megosztása:
Legalább két hónapig gyógyul
Fotó megosztása:
Nagy jövője lehet
Fotó megosztása:
Vicces fiú, de ez rosszul is elsülhetett volna
Fotó megosztása:
Coulthard nem félti Webbert
Fotó megosztása:
Rajta múlik a siker
Fotó megosztása:
A lényegről nem marad le
Fotó megosztása:
Hiányzik majd a tesztelés?
Fotó megosztása:
Webber bizakodó
Fotó megosztása:
A narancsbőr miatt sem kell aggódnia
Fotó megosztása:
Flying Scotsman
Fotó megosztása:
Már csak négyet kell aludni, hogy meglássuk
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Elromlott, de nem volt nagy gond
Fotó megosztása:
Az öreg DC is ott volt a bemutatón
Fotó megosztása:
Vettel nem mond semmit egyelőre
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Newey a két pilóta között
Fotó megosztása:
Webber borúlátó
Fotó megosztása:
Ha velük nem győzhet, elengedik
Fotó megosztása:
Jól fizet a dobogó
Fotó megosztása:
Semmit sem vesz biztosra
Fotó megosztása:
Ha a Ferrarinál győzhet, oda megy
Fotó megosztása:
Schumival konzultált
Fotó megosztása:
Vezetni tud, csak járni nem
Fotó megosztása:
Lehetetlen megjósolni a favoritot
Fotó megosztása:
Teszt- és tartalék pilótaként nem sok dolga lesz
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Eléggé összetörte megát
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Nem feltétlenül lesz szorosabb az idény. Szerintem nőnek majd az időkülönbségek. Ha tavaly kéttized volt a különbség az időmérőn, az idén már négy lesz. Mindenki azt mondja, hogy javítani kell a show-n, de tavaly nagyon izgalmas versenyek voltak. Az elmúlt két év elképesztő volt. Csak álmodoznak, akik azt hiszik, hogy ezen még lehet javítani” – nyilatkozta Webber a Motorline.cc-nek.
Az ausztrál szerint a túl sok előzés is kárára válhat a sportnak.
„Nem valami izgalmas, ha tízezer előzés van minden futamon. Legyen csak kihívás a dolog. Nem szabadna könnyűnek lennie, mert akkor olyan lesz, mint az IndyCar, unalmas” – utalt az amerikai oválpályákon történő folyamatos oda-vissza előzgetésekre a pilóta.