Ma lezárult a Ferrari, a Toyota és a BMW kétszer négynapos bahreini kiruccanása. Az utolsó napon mindenki műszaki problémával küszködött, a leggyorsabb a Ferrari volt.

„Jó nap volt ma, eltekintve néhány apró hibától – ezeket még ki kell küszöbölnünk. Az erős szél is zavart egy kicsit. Sok-sok kilométert vezettem, és azt hiszem, jó irányba haladunk a fejlesztéssel. Az elmúlt napokban láthattuk, hogy nagy az egyensúly, nemcsak az itten csapatok között, de a többieknél is. Az idény előtt vagyunk, majd meglátjuk, hogy kinek sikerül a legnagyobbat lépnie az első futamig. Melbourne-ben már okosabbak leszünk” magyarázta Felipe Massa.

Bahrein: Massáé az utolsó nap 1
Megérte elutazni

Megérte elutazni

Megérte elutazni


„Kár, hogy a homokviharok miatt elveszítettünk két napot a múlt héten, de úgy gondolom, hogy mindent összevetve sikerült valamennyire behozni a kárba veszett időt. Meg vagyok győződve róla, hogy jó ötlet volt eljönni Bahreinbe a hosszú tesztre” – tette hozzá.

Massa autója egyébként a nap kezdetén állt le a pályán egy hibás kábel miatt, de így is sikerült 113 kört futnia, legjobb ideje pedig csak hat századdal maradt el Kimi Räikkönen bahreini tesztrekordjától.

Ahogy tegnap, ma is két pontosabban meg nem határozott műszaki probléma adódott a BMW Saubernél, de a munkát nem nagyon hátráltatták a hibák, Nick Heidfeld 122 kört teljesített, a csapat pedig elégedett volt az eredményekkel.

Egy hét szünet és folytatják

Egy hét szünet és folytatják

Egy hét szünet és folytatják


A Toyota egészen a mai napig kimagaslott a „mezőnyből” az autó megbízhatóságával, de az utolsó napon náluk is beütött a ménkű, a TF09-es hidraulikai probléma miatt jó ideig a garázsban vesztegelt, Timo Glock csak 65 kört mehetett az autóval, és legjobb köre is csak a nap legrosszabbja volt.

A csapatok legközelebb a spanyolországi Jerezben tesztelnek két hét múlva.

Teszt, Bahrein, 2009.02.19.

# Pilóta Csapat Idő
 1.  Massa  Ferrari  1:32.162
 2.  Heidfeld  BMW Sauber  1:32.225
 3.  Glock  Toyota  1:32.445