Bármi lehetséges
Bármi lehetséges
Fotó megosztása:
Még csak 24 éves
Még csak 24 éves
Fotó megosztása:
Ilyet még nem vezetett
Ilyet még nem vezetett
Fotó megosztása:
Ezt kapta ajándékba
Ezt kapta ajándékba
Fotó megosztása:
Ki korán kel, aranyat lel
Ki korán kel, aranyat lel
Fotó megosztása:
Hozzá kell szokni
Hozzá kell szokni
Fotó megosztása:
Vérszemet kapott
Vérszemet kapott
Fotó megosztása:
Kiszáll a bank
Kiszáll a bank
Fotó megosztása:
Hiedfeld bízik magában
Hiedfeld bízik magában
Fotó megosztása:
Az új idényhez új sisak is dukál
Az új idényhez új sisak is dukál
Fotó megosztása:
Alkalmazkodni kell
Alkalmazkodni kell
Fotó megosztása:
A sivatagban nem várható felhőszakadás
A sivatagban nem várható felhőszakadás
Fotó megosztása:
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
F1-es mércével távol a csúcstól, de otthon ez bőven elég
Fotó megosztása:
Heidfeld szerint jók a változások
Heidfeld szerint jók a változások
Fotó megosztása:
Ő már fizetett
Ő már fizetett
Fotó megosztása:
Jó lett az új autó
Jó lett az új autó
Fotó megosztása:
Nem ő a favorit?
Nem ő a favorit?
Fotó megosztása:
Veszélyes a nagy fogyás
Veszélyes a nagy fogyás
Fotó megosztása:
Jól állnak, de még nem döntöttek
Jól állnak, de még nem döntöttek
Fotó megosztása:
Heidfeld szerint jók a változások
2009-re a Forma-1-es autók alapos változáson mentek át: jelentősen egyszerűsödött a kasztni, gyengült az aerodinamikai leszorítóerő, emellett megjelenik a rövid időre pluszlóerőket biztosító hibridrendszer, a KERS, és visszatérnek a jobb tapadást biztosító, minta nélküli, slick gumik. A változások elvileg mind-mind az előzések gyakoribbá válását segítik.
Ahány pilóta és szakember, annyi álláspont van arról, hogy ez valóban így is lesz-e, de az elmúlt két hétben Bahreinben teszteléssel töltött idő után a BMW-s Nick Heidfeld úgy érzi, hogy sikerült elérni a célt:
„Míg Valenciában (január közepén) csak egyedül teszteltünk, ezen a héten végre alkalmam volt közelről követni egy másik autót. Az a benyomásom, hogy az új aerodinamikai csomagnak köszönhetően könnyebb lesz felzárkózni az elöl haladóhoz, így pedig az előzés is egyértelműen könnyebb lesz. Remélem, hogy ez a sejtésem beigazolódik a következő néhány hétben” – írta honlapján a német pilóta.