Ugyan a Toro Rosso 2009-es versenygépét még nem láthattuk, de mivel a faenzai kiscsapat autója külsőre csak a festésében különbözik majd a Red Bull RB5-ösétől, így a Brawn GP néven újjászületett volt Honda idei modelljével gyakorlatilag az összes új autó bemutatkozott.
A Ross Brawn által felvásárolt brackleyi alakulat már a 2008-as idény alatt is a 2009-es nagy áttörésen dolgozott, és a gyárban a Honda december eleji bejelentése után sem hagyták abba a fejlesztést. A csapat állítólag már január óta a Mercedes erőforrásának megfelelő módosításokon dolgozott, így talán nem lesz óriási lemaradásban BPG001-es.
Brawn vezetésével talpra állt a csapat
Brawn vezetésével talpra állt a csapat
Fotó megosztása:
Ott lesznek Melbourne-ben
Ott lesznek Melbourne-ben
Fotó megosztása:
Button próbálhatta ki először
Button próbálhatta ki először
Fotó megosztása:
A McLarenéhez hasonló légbeömlők
A McLarenéhez hasonló légbeömlők
Fotó megosztása:
Íme a BGP001
Íme a BGP001
Fotó megosztása:
Egyelőre szponzori matricák nélkül
Egyelőre szponzori matricák nélkül
Fotó megosztása:
Megmentette a csapatot
Megmentette a csapatot
Fotó megosztása:
A három B: Barrichello, Brawn és Button
A három B: Barrichello, Brawn és Button
Fotó megosztása:
Vajon jó autó lett?
Vajon jó autó lett?
Fotó megosztása:
Fogadóiroda lehet a szponzor
Fogadóiroda lehet a szponzor
Fotó megosztása:
Hűséges maradt
Hűséges maradt
Fotó megosztása:
Csendben várt
Csendben várt
Fotó megosztása:
Mindenkit megleptek
Mindenkit megleptek
Fotó megosztása:
Ragyogó bemutatkozás
Ragyogó bemutatkozás
Fotó megosztása:
Valaki vitte volna, de ki?
Valaki vitte volna, de ki?
Fotó megosztása:
Belenyúltak a tutiba?
Belenyúltak a tutiba?
Fotó megosztása:
Versenyképesen, de végre Schumacher nélkül
Versenyképesen, de végre Schumacher nélkül
Fotó megosztása:
Az autót ma Silverstone-ban Jenson Button vezethette elsőként, de a csapat jövő héten Barcelonában, majd utána még Jerezben is tesztel majd a március végi szezonnyitó, az Ausztrál Nagydíj előtt.