Elhagyják a csinnadrattát
Elhagyják a csinnadrattát
Fotó megosztása:
Érzi, hogy sikerülni fog
Érzi, hogy sikerülni fog
Fotó megosztása:
A csapat is, Trulli is marad
A csapat is, Trulli is marad
Fotó megosztása:
Egyelőre elkötelezettek
Egyelőre elkötelezettek
Fotó megosztása:
Véletlenül lett főszereplő
Véletlenül lett főszereplő
Fotó megosztása:
A sport népszerűségével jár
A sport népszerűségével jár
Fotó megosztása:
Döntő év következik
Döntő év következik
Fotó megosztása:
Győzniük kell
Győzniük kell
Fotó megosztása:
Azért izgalmas idény lehet
Azért izgalmas idény lehet
Fotó megosztása:
Az eddigi legjobb Toyota?
Az eddigi legjobb Toyota?
Fotó megosztása:
Nagyon kellene a győzelem
Nagyon kellene a győzelem
Fotó megosztása:
Idén belehúznak
Idén belehúznak
Fotó megosztása:
A szponzori bizalom mentette meg a csapatot
A szponzori bizalom mentette meg a csapatot
Fotó megosztása:
Idén belehúznak
Tavaly Timo Glocknak csak egy látványos baleset jutott az Ausztrál Nagydíjon, de az F1-ben idén második teljes szezonját kezdő német 2009-ben sokkal többet vár. Glock szerint az idei autó a dobogós helyekre is jó lehet.
„Remélem, hogy a dobogóra hajthatunk Melbourne-ben. Sokkal jobban érzem most magam, mint tavaly, egyrészt a slickek miatt, másrészt azért is, mert jobb az autó. Rendszeresen pontot akarok szerezni, és gyakran szeretnék felállni a dobogóra, lehetőleg a középső fokára” – nyilatkozta az F1.comnak a toyotás, aki tavaly a Magyar Nagydíjon szerzett második helyezést.
A TF109-es a téli teszteken jellemzően a leggyorsabbak között volt, és a riválisokkal ellentétben műszaki gond is ritkán adódott az autóval, ennek Glock is örül.
„Természetesen a cél a 100 százalékos megbízhatóság, ezért a csapat folyamatosan dolgozik ennek javításán, úgy is, hogy tavaly is jól teljesítettünk ezen a téren.”
A Toyota 2002 óta versenyez az F1-ben, de a 2005-ös idényen kívül csak tavaly voltak komolyabban versenyképesek, idén azonban a győzelemre hajtanak, amire már csak azért is szükségük van, mert a tokiói vezetés a sikertől tette függővé a Forma-1-es projekt jövőjét.