Brawn vezetésével talpra állt a csapat
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ott lesznek Melbourne-ben
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Button próbálhatta ki először
Fotó megosztása:
A McLarenéhez hasonló légbeömlők
Fotó megosztása:
Íme a BGP001
Fotó megosztása:
Egyelőre szponzori matricák nélkül
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Megmentette a csapatot
Fotó megosztása:
A három B: Barrichello, Brawn és Button
Fotó megosztása:
Vajon jó autó lett?
Fotó megosztása:
Fogadóiroda lehet a szponzor
Fotó megosztása:
Hűséges maradt
Fotó megosztása:
Csendben várt
Fotó megosztása:
Mindenkit megleptek
Fotó megosztása:
Ragyogó bemutatkozás
Fotó megosztása:
Valaki vitte volna, de ki?
Fotó megosztása:
Belenyúltak a tutiba?
Fotó megosztása:
Versenyképesen, de végre Schumacher nélkül
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Hosszú távú partnereket keresek, nem olyan szponzorokat, akik olcsón beugranának az F1-be csak azért, mert jók a köridők. Már a kétkedők is kezdik felismerni, hogy az autónk tényleg gyors, mindegy milyen beállítással megy, és persze az is számít, hogy nem a gyenge Honda-motor van már benne” – mondta a csapat tulajdonosa és vezetője, Ross Brawn az Auto Motor und Sportnak.
A Mercedestől kapott motorokról Rubens Barrichello is áradozik:
„Álomszerűen vezethető a motor. Végre tudom, hogy mire számíthatok, amikor gyorsítok. Kiszámítható és gyönyörűen kezelhető az ereje” – mondta a brazil veterán.