Ralfot kellett pótolni
Ralfot kellett pótolni
Fotó megosztása:
De la Rosa "karriert csinált"
De la Rosa "karriert csinált"
Fotó megosztása:
Ők sem szeretnek többet fizetni
Ők sem szeretnek többet fizetni
Fotó megosztása:
Rövidnadrágos sztrájkolók 1982-ből
Rövidnadrágos sztrájkolók 1982-ből
Fotó megosztása:
Mosley szerint kijönne a milliókból
Mosley szerint kijönne a milliókból
Fotó megosztása:
A sztrájk nem téma
A sztrájk nem téma
Fotó megosztása:
Valakik megtörték az egységfrontot
Valakik megtörték az egységfrontot
Fotó megosztása:
Aki nem fizet, mehet, amerre lát
Aki nem fizet, mehet, amerre lát
Fotó megosztása:
Glock nem érti
Glock nem érti
Fotó megosztása:
Kiállt a sorból?
Kiállt a sorból?
Fotó megosztása:
Náluk olcsóbb az élet
Náluk olcsóbb az élet
Fotó megosztása:
Nem ő volt
Nem ő volt
Fotó megosztása:
Csak az összeget sokallják
Csak az összeget sokallják
Fotó megosztása:
Helyettük a csapat állta a cehet
Helyettük a csapat állta a cehet
Fotó megosztása:
Jövőre jobban járnak
Jövőre jobban járnak
Fotó megosztása:
Már ráér
Már ráér
Fotó megosztása:
Majdnem teljes az egység
Majdnem teljes az egység
Fotó megosztása:
Jövőre jobban járnak
Az FIA 2007-ről a 2008-as idényre drasztikusan, majd 2009-re még egy kicsivel megemelte a Forma-1-es versenyzési engedélyek, az ún. szuperlicencek díját. Míg két évvel ezelőtt az alapdíj 1690 euró volt, ez a 2009-es idényre már 10 400 euróra nőtt, míg az előző évben szerzett pontok után fizetendő kiegészítő díj két év alatt 447 euróról 2100 euróra növekedett.
A versenyzők már tavaly is tiltakoztak, idén pedig a pilóták szervezete, a GPDA nyílt levélben utasította vissza a fizetést és azt, hogy az FIA őket használja fejőstehénnek. Az ügy aztán szépen csendben elhalt, amint sorra fizettek a pilóták, de úgy tűnik, hogy valamit mégis sikerült elérniük, az FIA tárgyal velük a kérdésről.
„Az FIA elnöke, Max Mosley és a GPDA képviselőinek nagyon pozitív megbeszélését követően a Motorsport Világtanács elé kerül majd a díjak revíziójának kérdése. A csökkentett díjak illeszkednek majd a sport jövő évi költségcsökkentéseihez. Több más témáról is tárgyaltak a felek, és megegyeztek, hogy a konstruktív párbeszéd érdekében a GPDA és az FIA képviselői ezután rendszeresen találkoznak majd” – áll a Nemzetközi Automobil Szövetség friss közleményében.
Arról egyelőre nem tudni részleteket, hogy a csökkentés milyen mértékű lesz.