A StageUp hatékonyság szempontjából vizsgálta az istállókat, majd megállapította, hogy miközben a csapatok átlagosan tíz százalékkal, 2,4 millió euróval növelték költségvetésüket, a Ferrari többet nyert, miközben kevesebbet költött.
A tanulmány becslései szerint a Ferrari az előző idényben 328,2 millió eurót fordított a nyolc futamgyőzelemre és 172 világbajnoki pontra, vagyis egy szerzett egységért 1,9 millió eurót fektetett be. A listán a McLaren szerezte meg a második helyet, a wokingiaknak 342,7 millió eurójukba került a 151 pont, az egy egységre jutó költség 2,26 millió euró.
A költséghatékonysági rangsor aljára a hagyományosan rengeteg pénzt költő Toyota, illetve a már távozott Honda került. A StageUp közölt egy érdekes, nem részletezett módszerekkel kiszámított adatot is, amely szerint egy győzelem tavaly 135 millió euróba került: ez pontosan négyszer annyi egyébként, mint amennyi a Nemzetközi Automobil Szövetség tervei szerint az istállók maximális éves költségvetése lehet 2010-től.