Bernie majdnem lefújta az egészet
Bernie majdnem lefújta az egészet
Fotó megosztása:
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Fotó megosztása:
Jó az öreg a háznál
Jó az öreg a háznál
Fotó megosztása:
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Fotó megosztása:
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Fotó megosztása:
Jonest felhúzták
Jonest felhúzták
Fotó megosztása:
A Force India ragaszkodott a régihez
A Force India ragaszkodott a régihez
Fotó megosztása:
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
Fotó megosztása:
Gyűlnek a szponzorok
Gyűlnek a szponzorok
Fotó megosztása:
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Fotó megosztása:
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Fotó megosztása:
Ki mennyit töltött?
Ki mennyit töltött?
Fotó megosztása:
Megérdemelten az élen
Megérdemelten az élen
Fotó megosztása:
További javulást vár
További javulást vár
Fotó megosztása:
Alulteljesítettek
Alulteljesítettek
Fotó megosztása:
A dobogó nem került szóba
A dobogó nem került szóba
Fotó megosztása:
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
Fotó megosztása:
Akár harmadik is lehet
Akár harmadik is lehet
Fotó megosztása:
Mindketten rosszul jártak
Mindketten rosszul jártak
Fotó megosztása:
Gyűlnek a szponzorok
Az egyik legjobb hirdetési felület a Forma-1 azoknak a cégeknek, amelyek világszerte szeretnék növelni ismertségüket. Az F1-hez leginkább az olimpia vagy foci-vb mérhető, de azokat csak négyévente rendezik. Ennek fényében nem is meglepő, hogy mindig vannak újabb és újabb szponzorok.
A Red Bull például bejelentette, hogy szerződést kötött a Casio Computers Co. Ltd-vel, amely Edifice nevű analóg karóra modellcsaládját fogja hirdetni a csapattal. Az Edifice illik a Forma-1-hez, tekintve, hogy ezen órák a cég szerint a sebességet és az intelligenciát fejezik ki, és a sorozat számos modellje az F1-ben is használatos szénszálas anyag felhasználásával készül.
A Casio és az Edifice több helyen is feltűnik majd a Red Bullnál, többek között a versenyzők ruháján, de a kezükön is ott lesznek az órák. Christian Horner, a csapat vezetője frappánsan meg is jegyezte: „Reméljük számos meggyőző köridőt fogunk látni új stopperóráinkon.”
Miközben a Red Bullnál az órákra, a Brawn GP-nél a ruhákra nem lesz gondja a csapatnak 2009-ben. A Hondából nemrég újjászületett alakulatot a Henri Lloyd látja majd el csapatöltözettel. A brit cég nemcsak a csapat ruháit szállítja, de nevük feltűnik majd az új BGP 001-es versenyautón is.
Ugyan még nem hivatalos, de a The Times értesülései szerint holnap a korábban a csapat felvásárlásával is hírbe hozott Virgin szponzori szerepvállalását is bejelentik majd. A Brawn GP és Richard Branson cégbirodalma a hírek szerint sok millió fontos szerződést kötött.