Bernie majdnem lefújta az egészet

Gyűlnek a szponzorok

Gyűlnek a szponzorok

Az egyik legjobb hirdetési felület a Forma-1 azoknak a cégeknek, amelyek világszerte szeretnék növelni ismertségüket. Az F1-hez leginkább az olimpia vagy foci-vb  mérhető, de azokat csak négyévente rendezik. Ennek fényében nem is meglepő, hogy mindig vannak újabb és újabb szponzorok.

A Red Bull például bejelentette, hogy szerződést kötött a Casio Computers Co. Ltd-vel, amely Edifice nevű analóg karóra modellcsaládját fogja hirdetni a csapattal. Az Edifice illik a Forma-1-hez, tekintve, hogy ezen órák a cég szerint a sebességet és az intelligenciát fejezik ki, és a sorozat számos modellje az F1-ben is használatos szénszálas anyag felhasználásával készül.

A Casio és az Edifice több helyen is feltűnik majd a Red Bullnál, többek között a versenyzők ruháján, de a kezükön is ott lesznek az órák. Christian Horner, a csapat vezetője frappánsan meg is jegyezte: „Reméljük számos meggyőző köridőt fogunk látni új stopperóráinkon.”

Miközben a Red Bullnál az órákra, a Brawn GP-nél a ruhákra nem lesz gondja a csapatnak 2009-ben. A Hondából nemrég újjászületett alakulatot a Henri Lloyd látja majd el csapatöltözettel. A brit cég nemcsak a csapat ruháit szállítja, de nevük feltűnik majd az új BGP 001-es versenyautón is.

Ugyan még nem hivatalos, de a The Times értesülései szerint holnap a korábban a csapat felvásárlásával is hírbe hozott Virgin szponzori szerepvállalását is bejelentik majd. A Brawn GP és Richard Branson cégbirodalma a hírek szerint sok millió fontos szerződést kötött.