Bernie majdnem lefújta az egészet
Bernie majdnem lefújta az egészet
Fotó megosztása:
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Az F1-eseket is megérintette a katasztrófa
Fotó megosztása:
Jó az öreg a háznál
Jó az öreg a háznál
Fotó megosztása:
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Helyi idő szerint este fél hét körül ér véget a verseny
Fotó megosztása:
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Hiába jubilál, Brabham sem kellett
Fotó megosztása:
Jonest felhúzták
Jonest felhúzták
Fotó megosztása:
A Force India ragaszkodott a régihez
A Force India ragaszkodott a régihez
Fotó megosztása:
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
A BMW-nél Heidfeld lesz a kísérleti nyúl
Fotó megosztása:
Gyűlnek a szponzorok
Gyűlnek a szponzorok
Fotó megosztása:
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Jól dolgoztak a Bridgestone-nál, csak a pilótáknak nem tetszik
Fotó megosztása:
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Már a pontszerzés is szinte kizárt
Fotó megosztása:
Ki mennyit töltött?
Ki mennyit töltött?
Fotó megosztása:
Megérdemelten az élen
Megérdemelten az élen
Fotó megosztása:
További javulást vár
További javulást vár
Fotó megosztása:
Alulteljesítettek
Alulteljesítettek
Fotó megosztása:
A dobogó nem került szóba
A dobogó nem került szóba
Fotó megosztása:
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
A műszaki gárda a megbízhatóság miatt aggódik
Fotó megosztása:
Akár harmadik is lehet
Akár harmadik is lehet
Fotó megosztása:
Mindketten rosszul jártak
Mindketten rosszul jártak
Fotó megosztása:
Ki mennyit töltött?
Az FIA 2009-től kezdődően az időmérő edzéseket követően minden alkalommal nyilvánosságra hozza az autók tömegét, így a nézők jobb képet alkothatnak a Q3-ban látott tempókról és a holnapi lehetséges stratégiákról.
Az alábbi listán a Q3-ból a lezárt parc fermébe beállt autók az FIA által mért, a többiek esetében pedig a versenyre megtankolt, a csapatok által bejelentett értékek láthatók.
Első pillantásra világos, hogy a Brawn GP első sort elfoglaló autója nem volt könnyű, Button és Barrichello 20-22 környi üzemanyagot cipelve volt gyorsabb a top10 összes szereplőjénél.
A Ferrari autói viszont könnyűek, Felipe Massáé egyenesen pehelysúlyú, ő vitte a legkevesebb benzint, 16-18 körig tarthat az első etapja. A mezőny végéről induló Lewis Hamilton ugyanilyen stratégián van.
A két Force India, a BMW-s Nick Heidfeld, a mclarenes Heikki Kovalainen és a renault-s Nelsinho Piquet ellenben alaposan meg lesz töltve holnapra, ők mind mehetnek akár 30 kört is, azaz egy kiállással is megcsinálhatják majd a versenyt.
Jenson Button: 664.5 kg
Rubens Barrichello: 666.5 kg
Sebastian Vettel: 657.0 kg
Robert Kubica: 650.0 kg
Nico Rosberg: 657.0 kg
Felipe Massa: 654.0 kg
Kimi Räikkönen: 655.5 kg
Mark Webber: 662.0 kg
Nick Heidfeld: 691.5 kg
Fernando Alonso: 680.7 kg
Kazuki Nakajima: 680.5 kg
Heikki Kovalainen: 690.6 kg
Sébastien Buemi: 675.5 kg
Nelson Piquet: 694.1 kg
Giancarlo Fisichella: 689.0 kg
Adrian Sutil: 684.5 kg
Sébastien Bourdais: 662.5 kg
Lewis Hamilton: 655.0 kg
Timo Glock: 670.0 kg
Jarno Trulli: 660.0 kg
Az F1 előírásai szerint a versenyautó és a pilóta együttes tömegének legalább 605 kilogrammnak kell lennie!