Nico Rosberg jogosan várhatott volna többet az idénynyitó Ausztrál Nagydíjtól, a Williams német tehetsége mindhárom szabadedzésen a leggyorsabb volt. Ehhez képest az időmérőn visszaesett az ötödik helyre, a futamon pedig még egy hellyel csúszott hátrébb, részben saját hibája, részben a nem túl szerencsés gumiválasztás miatt.
A Williams a verseny végére hagyta a szuperlágy gumikat, ezekkel azonban az utolsó körökben már csak szenvedett Rosberg. „A verseny vége felé már csak küszködtem, a gumiknak alig volt tapadásuk. A rajtom jól sikerült, a harmadik kanyarban viszont elaludtam, nyitva hagytam az ajtót és több pozíciót veszítettem. Az sem segített, hogy az első kiállásomnál volt egy kis gond, több másodpercet vesztegettünk el.”
Rosberget vigasztalhatja, hogy övé lett a verseny leggyorsabb köre, és hogy legalább célba ért, szemben csapattársával, Kazuki Nakajimával. Nakajima a 17. körben csapta falhoz autóját, a bukás miatt a biztonsági autót is a pályára kellett küldeni. „A négyes kanyart túl szélesre vettem és eltaláltam a rázókövet” – idézte fel a történteket a japán pilóta. „Ez megdobta az autót, irányíthatatlanul csapódtam a falba. Nagy ütközés volt, biztos, ami biztos alapon meg is vizsgáltak a pálya orvosi központjában, szerencsére mindent rendben találtak a doktorok. A kiesés ezzel együtt fájó, Malajziában csak a jó dolgokra szabad emlékeznünk.”
A technikai igazgató Sam Michael szerint bőven lesz javítanivalója a csapatnak Szepangra. „A tempónk meggyőző volt, tiszta pályán nagyon gyorsak voltunk, ezt bizonyítja Nico leggyorsabb köre is” – fogalmazott Michael. „Csapatként túl sok hibát követtünk el, Malajziában jobban kell figyelnünk, ha jobb eredményt akarunk elérni.”