A téli tesztek eredményei alapján biztosra lehetett venni, hogy a Brawn GP jól fog szerepelni az idénynyitón, kettős győzelemre azonban talán még a csapatfőnök Ross Brawn sem számított. A Jenson Button, Rubens Barrichello melbourne-i sorrend alaposan megmozgatta a potenciális szponzorok fantáziáját, máris sokan látnak kiváló reklámhordozót az istálló autóiban.
A Melbourne-Kuala Lumpur fárasztó repülőút után a vezérigazgató, Nick Fry azt látta mobilját bekapcsolva, hogy több vállalat vezetője is kereste, akik minden bizonnyal nem a hogyléte felől akartak érdeklődni.
Pedig a Honda utódcsapata még steril autókkal érkezett Ausztráliába, a kasztnikon egyetlen feliratot sem lehetett látni. Már Melbourne-ben jelentették be, hogy a Virgin-birodalom ura, a Honda után korábban szintén érdeklődő Sir Richard Branson finanszírozza a csapatot, a piros logó a lehető legjobbkor került fel az autókra.
A szezonnyitó eredményei alapján a még nem véglegesített megállapodás máris eurómilliókat ér, Fry szerint nem véletlen, hogy más márkák sem akarnak kimaradni az üzletből. Az érdeklődők között több brit cég is van, ami a brackleyi központtal dolgozó istálló számára külön öröm.
„Megérezték, hogy ez egy brit csapat és most szükségük lett erre a kapcsolatra” – mondta Fry az érdeklődőkről. „Nem vitás, Jenson csodát tett, nagyon reméljük, hogy a Virgin mellett hamarosan új támogatókat üdvözölhetünk a fedélzeten.”
Hogy a magyar HELL energiaital vajon a komoly szponzorjelöltek között van-e, és képes lesz-e versenyezni a hazai piacról érkező támogatókkal, meglátjuk.