Mivel a versenyzésre alkalmatlan körülmények miatt a Maláj Nagydíjat a táv 75 százalékának megtétele előtt szakították félbe Sepangban, az első nyolc célbaérő csak a szokásos pontmennyiség felét kapta. Ezelőtt négy alkalommal fordult elő ilyesmi a Forma-1-ben.

Az első félpontokkal befejezett futam az 1975-ös Spanyol Nagydíj volt: a Montjuic parkban rendezett 75 körös utcai versenyt a 29. körben állították le, miután a német Rolf Stommelen Lolájával öt halálos áldozatot követelve a nézők közé csapódott. A futam leintésekor a hatodik helyen versenyző olasz Lella Lombardi így fél pontjával a sport történetének első pontszerző női pilótája lett.

Furcsa módon a második „feles” futamra is 1975-ben került sor, és szintén a 29. körben került elő a piros zászló. Az eső miatt megszakított Osztrák Nagydíjon Vittorio Brambilla élete egyetlen futamgyőzelmét aratta – az olasz olyan izgatott volt, hogy a futam leintését követően a falnak hajtott.

A talán legnagyobb jelentőséggel bíró félbeszakított verseny az 1984-es Monacói Nagydíj volt. Az eső miatt a 77 körös futam 33. körében bemutatott piros zászló Alain Prostnak hozott győzelmet, de az év végén mclarenes csapattársa, Niki Lauda győzött, méghozzá egy Monacóban szerzett félpontos különbséggel.

A legutóbbi félbeszakított futam lassan húsz éve volt, a mai Maláj Nagydíj előtt utoljára az 1991-es Ausztrál Nagydíj fejeződött be hasonlóan. Az Adelaide-ben rendezett, eredetileg 81 körösre tervezett verseny már 14 kör után véget ért, az ok szintén az eső volt. A szezonzárót Ayrton Senna nyerte.