„Nem is tudom, jó lett-e volna újraindítani a versenyt. Nem ismertem a pályaviszonyokat. Lehet, hogy rendben lett volna, de szerintem is jobb volt így, mert a leállítást megelőzően lehetetlen körülmények voltak. Extrém esőgumin, 30 km/óránál is felúszott az autóm, nem lehetett a pályán tartani” – mondta a williamses Nico Rosberg.
„Ez az alapvető baj az öt órai kezdéssel. De mindenképpen az volt a jó döntés, hogy leállították a futamot, mert a látási viszonyok nem is csak az eső, de a sötétedés miatt rosszak lettek volna” – magyarázta Rubens Barrichello.
„Izgalmas verseny volt, mindent beleadtam. De a körülmények versenyzésre alkalmatlanok voltak, mindenütt felúszott az autóm, nagyon veszélyes volt, az eddigi legveszélyesebb futamom” – nyilatkozta a világbajnok, Lewis Hamilton.
A verseny leállítása után a pilóták szervezete, a GPDA egyik vezetője, Mark Webber azonnal egyeztetni kezdett a többiekkel, és természetesen szerinte is az volt az egyetlen ésszerű megoldás, ami történt.
„Jól döntöttek az illetékesek, amikor leállították a futamot. Persze nem lett volna rossz még menni pár kört, talán a dobogóra is feljuthattam volna, ezért felemásak az érzéseim. Már sötét van, úgyhogy helyes volt, hogy nem rajtoltatták újra a versenyt. Nem tudom, hogy rá lehet-e fogni a napszakra a történteket, hiszen délután háromkor is rossz volt az időjárás. Ez a nap így sikerült. A legpárásabb, leghűvösebb nap volt, amit valaha is tapasztaltam Malajziában” – nyilatkozta az ausztrál a futam végleges befejezését követően.