A csapatoknak nem kell az egyenmotor
Fotó megosztása:
Az FIA olcsósítana
Fotó megosztása:
Hol a vége?
Fotó megosztása:
Konstruktív tárgyalás, sok változtatás
Fotó megosztása:
Blöff vagy komoly?
Fotó megosztása:
Ha jön az egyenmotor, ők mennek
Fotó megosztása:
Ha törik, ha szakad, jönnek az egyenmotorok
Fotó megosztása:
A költségcsökkentés elkerülhetetlen
Fotó megosztása:
A Mercedes is beáll a sorba
Fotó megosztása:
Haug is nemet mond
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Tartósabb motorok, átláthatóbb bíráskodás
Fotó megosztása:
Erről is megegyeztek
Fotó megosztása:
Több járna nekik?
Fotó megosztása:
Jövőre sem lesz több előzés?
Fotó megosztása:
Briatore magára maradt
Fotó megosztása:
Tömegével vonultak volna ki
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Összeáll a csomag?
Fotó megosztása:
Visszatér a Cosworth
Fotó megosztása:
A pénzről nem tárgyal Ecclestone
Fotó megosztása:
A Renault is inkább spórolna?
Fotó megosztása:
Nekik sem kell az egyenmotor
Fotó megosztása:
Olcsóság, innováció - ez a jövő
Fotó megosztása:
Mosley és válság meggyőzte a csapatokat
Fotó megosztása:
Tartósabb, gyengébb motorok
Fotó megosztása:
A válság az F1-et is megváltoztatja
Fotó megosztása:
A csapatok létszámát is csökkentik
Fotó megosztása:
Túl sokat keresnek?
Fotó megosztása:
A sarkukra állnak
Fotó megosztása:
A spórolásra figyelmeztet Szulajem
Fotó megosztása:
Több pénzt már ők sem tudnak beletölteni
Fotó megosztása:
Azt hitte, a Ferrari a zsebében van
Fotó megosztása:
Lesznek lemaradók
Fotó megosztása:
Most nem jött be a trükk
Fotó megosztása:
Montezemolo mindennel elégedetlen
Fotó megosztása:
Nem kell több utcai pálya!
Fotó megosztása:
Tovább folyik az ötletbörze
Fotó megosztása:
Olcsó alkatrészek, befagyasztott fejlesztések
Fotó megosztása:
Meglepetés nincs
Fotó megosztása:
Senkinek nem kötelező az F1!
Fotó megosztása:
Az áremelést ők sem szeretik
Fotó megosztása:
Sok a tennivaló
Fotó megosztása:
A versenyzésen is javítani kell
Fotó megosztása:
A privát csapatok korának vége
Fotó megosztása:
Kinevettetik magukat?
Fotó megosztása:
Ha kevés a pénz, nincs mit tenni
Fotó megosztása:
Bernie-nek az internetre kellene koncentrálnia
Fotó megosztása:
Mindenki átértékeli a részvételt
Fotó megosztása:
Ők irányítanának
Fotó megosztása:
A kiadásokat vagy a fejlesztést korlátozzák?
Fotó megosztása:
Nem lesz fejlesztés minden egyes futamra
Fotó megosztása:
Ritkábban megy majd a szélcsatorna
Fotó megosztása:
Többet ér majd a győzelem
Fotó megosztása:
A leggyorsabb csapat jutalmat kap
Fotó megosztása:
Kitalálták a jövőt
Fotó megosztása:
Készül a keretszerződés
Fotó megosztása:
Állítólag elégedett
Fotó megosztása:
Mostantól csak a győzelem számít
Fotó megosztása:
Semmibe vették őket
Fotó megosztása:
Mindenről tudni fogunk
Fotó megosztása:
Alonso visszacsinálná a reformokat
Fotó megosztása:
Esélyesként sem tetszik neki
Fotó megosztása:
Tavaly nem győzött volna
Fotó megosztása:
Állandóság kell!
Fotó megosztása:
Neki sem tetszik
Fotó megosztása:
Semmibe vették őket, visszavágnak
Fotó megosztása:
Minden és mindenki a helyére került
Fotó megosztása:
Ragaszkodnak a pontokhoz
Fotó megosztása:
Elképesztő ötlet
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Az F1-eseknél turbós lenne, az alacsonyabb kategóriákban pedig egyszerű szívómotor, a rali-világbajnokságban pedig vagy turbókat használnak vagy nem” – mondta Mosley, hozzátéve, hogy a terv még nagyon gyerekcipőben jár, és az autógyártókkal is tárgyalni kell róla.
Az FIA-elnök arra is kitért, hogy azért lennének részleges különbségek, az F1-ben például fejlesztési szabadságot élvezne a KERS, és egyéb, még bevezetésre váró energia-visszanyerő technológiák.
„Ha sikerülne – még én sem vagyok ebben biztos – összefogni a motorsport-kategóriákat egy ilyen rendszerben, akkor óriási összegeket lehetne megspórolni” – magyarázta az univerzális FIA-motor előnyét Mosley.