Taku a világbajnokot is megelőzte
Taku a világbajnokot is megelőzte
Fotó megosztása:
Davidson elütötte
Davidson elütötte
Fotó megosztása:
Nagy az öröm
Nagy az öröm
Fotó megosztása:
Takuma Sato a 8. helyen ért célba
Takuma Sato a 8. helyen ért célba
Fotó megosztása:
Mindketten maradhatnak
Mindketten maradhatnak
Fotó megosztása:
Február 19-én jön az új autó
Február 19-én jön az új autó
Fotó megosztása:
Kiszállnak?
Kiszállnak?
Fotó megosztása:
Pilótával együtt jönne a pénz - a Hondának így nem kellene
Pilótával együtt jönne a pénz - a Hondának így nem kellene
Fotó megosztása:
Kilenc napjuk lesz a tesztelésre
Kilenc napjuk lesz a tesztelésre
Fotó megosztása:
Keleti vetélkedés a kiscsapatért
Keleti vetélkedés a kiscsapatért
Fotó megosztása:
Az autó már sínen van
Az autó már sínen van
Fotó megosztása:
Késik az új autó
Késik az új autó
Fotó megosztása:
Eladták, megvették, indulhatnak idén
Eladták, megvették, indulhatnak idén
Fotó megosztása:
A pilóták és Suzuki is marad
A pilóták és Suzuki is marad
Fotó megosztása:
Hagyták őket meghalni
Hagyták őket meghalni
Fotó megosztása:
Hagyták őket meghalni
A PKF felszámolócég több mint 400 ezer dollárt követel a Hondától és azt állítja, a japán gyár azt követően vonta vissza megbízását a csődbe ment Super Aguri ügyei intézésére vonatkozóan, hogy megpróbált vevőt találni az istállóra.
Brit üzleti lapok szerint a PKF fel is kutatta a megfelelő vevőt, a Honda, a csapat legfőbb hitelezője azonban elutasította a terveket. A japánok ezt követően egy másik felszámolót bíztak meg a folyamat befejezésével.
„A Honda egyszerűen nem akarta, hogy a Super Aguri megjelenjen a piacon” – nyilatkozta a felszámolócég egyik illetékese, majd magyarázatként hozzátette, hogy elsősorban a kisbefektetők nyomására döntött így.