Az FIA által a kvalifikáció után nyilvánosságra hozott tömegek alapján, Sanghajra körönként 2,6 kg-nyi fogyasztást számolva, a felvezető kör és egy biztonsági tartalékkörnyi üzemanyagot számítva az alábbiak szerint alakulhatnak a holnapi kiállások.
Ahogy a táblázatból látható, a mai edzés leggyorsabbjai mind könnyű autóval köröztek, közülük is Fernando Alonso autójában volt a legkevesebb üzemanyag. A rövid első etapok azt sugallják, hogy a Red Bull-osok és a spanyol rögtön az elején letudják majd a megbízhatatlan szuperlágy gumit.
A középmezőny nagy része két kiállásra készül, vannak akik rövidebb első etappal (pl. Button, Trulli), és vannak, akik nyújtottabb első menettel próbálkoznak (Räikkönen, Hamilton).
Heikki Kovalainen, Felipe Massa és Nelson Piquet akár egy kiállással is megtehetné a holnapi futamot, ha csak az üzemanyagot tekintjük, de a szuperlágy gumik kopása miatt valószínűleg ők is kétszer állnak ki, hacsak nem jön mondjuk eső, ami a kezükre játszhat.
Robert kubica, Adrian Sutil és a sebességváltó-csere miatt öt hellyel hátrasorolt, a 19. kockából rajtoló Timo Glock holnap a verseny elején igyekszik majd könnyű autóval előreugrani a startot követően.
Rajthely | Pilóta | Üzemanyag (kg) | Első etap (kör) |
1. | Sebastian Vettel | 39 | 12 |
2. | Fernando alonso | 32 | 9 |
3. | Mark Webber | 41,5 | 12 |
4. | Ruben Barrichello | 56 | 18 |
5. | Jenson Button | 54 | 17 |
6. | Jarno Trulli | 59,5 | 19 |
7. | Nico Rosberg | 45,5 | 14 |
8. | Kimi Räikkönen | 68,5 | 23 |
9. | Lewis Hamilton | 74 | 25 |
10. | Sebastien Buemi | 68 | 23 |
11. | Nick Heidfeld | 74 | 25 |
12. | Heikki Kovalainen | 92 | 32 |
13. | Felipe Massa | 85 | 29 |
14. | Kazuki Nakajima | 77,7 | 26 |
15. | Sebastien Bourdais | 85 | 29 |
16. | Nelson Piquet | 92,9 | 32 |
17. | Robert Kubica | 54 | 17 |
18. | Adrian Sutil | 43 | 13 |
19. | Timo Glock | 47 | 15 |
20. | Giancarlo Fisichella | 74,5 | 25 |