Sebastian Vettel (1.):
Egyáltalán nem volt könnyű a mai időmérő. Gond volt az autóval, ezért megpróbáltuk minél kevesebbet használni. De az autó nagyon gyors. Ha egyetlen kör áll a rendelkezésedre, nem hibázhatsz, nem vehetsz szélesebben egyetlen kanyart sem, nincs második lehetőség, ha hibázol vége. Nem volt egyszerű, de most boldog vagyok.
Tegnap egész jó volt, de volt némi gond az autóval. Délelőtt sem volt ideális, ám úgy tűnik, ahogy Ausztráliában is, minél kevesebbet edzek, annál jobban megyek az időmérőn. Szóval elégedett vagyok. Köszönet a szerelőknek, aki nagyon keményen dolgoztak. Mint mondtam az autó nem volt jó, így egész este dolgoztak rajta. Nagyon jó kört mentem, annak ellenére, hogy a kör végére már elhasználódtak a gumijaim, amit érezhető volt.
Örülök, hogy Fernando autójában már nincs KERS, hiszen mindannyian láthattuk, hogy milyen jól védekezett vele az elmúlt versenyeken. Itt pedig vannak nagyon hosszú egyenesek, ahol szintén előnyt jelenthet. Szóval ez most mindekettőnknek [Webberre utlat – a szerk.] Eddig még nem szereztem pontot, így egyelőre nem is gondolok a dobogóra, hosszú, nehéz verseny áll még elöttünk. Bármi megtörténhet. Ki tudja?
Fernando Alonso (2.):
Nagyon fura hétvége volt ez, hisezn ma egy teljesen új kocsit kellett kipróbálnom. (A spanyol autójára ma szerelték be az új diffúzort.) Délelőtt csak pár kört tudtam menni a szabadedzésen, így voltak kétségeink. Vakon vágtunk neki az időmérőnek, nem tudtuk, hogyan működik majd az autó, de nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Ez komoly motivációt ad az egész csapatnak, akik éjjel nappal dolgoztak a hétvégén. Ezért nagyon hálás vagyok nekik.
Az előző versenyen sem voltak katasztrofálisak, csak nem volt elég gyors az autó. Ha három-négy tizeddel gyorsabbá tudod tenni az autót, azzal akár nyolc kilenc hellyel is előrébb kerülsz. Ettől olyan érdekes az idei bajnokság, minden apró változtatás az autón sokat jelent, több hellyel előrébb kerülhetünk vele. A csapat most nagyot javított a kocsin. Meg kell várnunk, hogy ki mennyi üzemanyaggal vág neki holnap, de most viszonylag kényelmesen mentünk a Q3-ban, ami a korábbi két futamon nem volt jellemző.
Több elemzést is elvégeztünk különböző pályákkal, s most élesben is kipróbáljuk, hogy miként működik KERS nélküla kocsi. Malajziában kis víz került a rendszerbe, ami nem túl biztonságos, ezért úgy döntöttünk, hogy most nélküle indulunk.
Mark Webber (3.):
Jó munkát végeztünk Sebastiannal. Jó lett volna, ha mindketten az első sorból indulhatunk, de Fernando is jó kört futott és bejött közénk. A lábtörésem miatt nem voltam túl gyors a téli teszteken, de elszánt voltam, hogy minél gyorsabb legyek és sokan segítettek is nekem, annak érdekében, hogy a mellettem ülő fiatalember (Vettel) életét megnehezítsem.