Fotó megosztása:
Buttonék csak szekundáltak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A biztonsági autóval indult a futam
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A kínaiak nem értenek a zenéhez?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Megtörték a Brawn uralmát
Fotó megosztása:
Kettős győzelemmel nyitottak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egyre mélyebben a Ferrari
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hét pontot hoztak el ketten
Fotó megosztása:
Ragyogó kezdés
Fotó megosztása:
Hamilton gumijai tönkrementek
Fotó megosztása:
Trullit csúnyán összetörte Kubica
Fotó megosztása:
A Judeai Népfront kínai nejlonos öngyilkos különítménye
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Megint leszerepeltek
Fotó megosztása:
Ne adjátok fel!
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Hajszál híján
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Számolni kell velük
Fotó megosztása:
A jövő élmenője
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A csapat az FIA fellebbviteli bíróságának döntése után azonnal elkezdte fejleszteni az új alkatrészt, Sanghajba már egy köztes megoldással érkezett. Ezt azonban csak Alonso kapta meg, Piquet az eredeti autóval állt rajthoz az időmérőn és a versenyen is.
Bahreinben már a brazil R29-esére is felszerelik az átmeneti fenéklemezt, a véglegesre még heteket kell várni. A Renault ezzel együtt optimista, reményei szerint a köztes megoldással is közelebb tud férkőzni az éllovasokhoz.