A német sajtóban a múlt hétvégén az a hír járta, hogy Nick Heidfeld idén lejáró szerződését nem akarja meghosszabbítani a BMW Sauber, mert a csapat elégedetlen a pilóta teljesítményével.

Heidfeld 2001 és 2003 között az elődnél, a Saubernél versenyzett, majd a BMW a gyári csapat létrehozása, 2006 óta alkalmazza. A német pilóta futamot még soha nem nyert, de mostanra 26 egymás utáni célba érésével ő az F1 történetének legmegbízhatóbb pilótája, és a csapat idei katasztrofális idényében eddig csak ő szerzett pontot – Malajziában dobogós volt, Barcelonában pedig a hetedik helyre húzta be a versenyképesnek nem nevezhető F1.09-est.

A csapatfőnök, Mario Theissen állítása szerint a versenyző kirúgásáról szóló hír ostoba pletyka, ugyanis szeptember előtt nem is kívánnak foglalkozni a jövő évi felállás kérdésével.

Amíg gyenge az autó, felesleges a versenyzőket értékelni
Amíg gyenge az autó, felesleges a versenyzőket értékelni

Amíg gyenge az autó, felesleges a versenyzőket értékelni

Amíg gyenge az autó, felesleges a versenyzőket értékelni


„Én nem olvastam ezt. De ha olvastam volna, akkor sem reagálnék rá, nem kommentálnám. A mostani párosunkat illetően nem fogok mondani semmi negatív dolgot. Az ilyesmiről csak akkor érdemes beszélni, amikor majd újra gyorsak leszünk. A pilótafelállásról pedig hagyományosan szeptemberben döntünk.”

Bár Heidfeld esetében sem vehető semmi biztosra, a tavalyi és idei nyilatkozatai alapján sokkal valószínűbb, hogy a BMW Sauber a többször is nyíltan elégedetlenkedő Robert Kubicától válik meg, pontosabban a lengyel igyekszik majd más csapatnál helyet találni.