Az első két jelölt természetesen a csapat két tesztpilótája, a spanyol Marc Gene és az olasz Luca Badoer, de egyáltalán nem biztos, hogy ők ülnek majd az autóba, hiszen a maranellóiak 1999-ben, Michael Schumacher kettős lábtörése után sem Badoert vetették be, hanem külső helyettest szereztek a finn Mika Salo személyében.
Természetesen a legizgalmasabb kérdés, hogy maga a hétszeres világbajnok beülne-e az autóba. A 2006 végén visszavonult német az elmúlt két és fél évben csak néhányszor tesztelt, de tavaly óta viszonylag rendszeresen versenyez motorokon. Niki Lauda szerint nem kérdés, hogy vele járna legjobban a csapat.
„Ki az, aki elérhető? Közel s távol senki sincs, aki Michael teljesítményét megközelíthetné. Gondolkodtam ezen, de nem jutott eszembe senki rajta kívül” – mondta a háromszoros világbajnok.
Schumacher menedzsere, Willi Weber, aki a GP2-ben küzdő védence, Nico Hülkenberg kíséretében van a hétvégén a Hungaroringen azonban valószínűtlennek tartja a szupersztár visszatérését.
„Én is hallottam erről szombat este, de ez csak spekuláció, és én nem tudom elképzelni. A Ferrarinak van két jó tartalékja, akik csak arra várnak, hogy beülhessenek az autóba” – mondta a német.
A hétvégén egyébként újra felröppent, hogy Schumacher és a Ferrari útjai idén végleg elválhatnak, ugyanis Weber annyit mondott a jelenleg tanácsadóként dolgozó egykori pilóta helyzetéről, hogy „semmi újdonság” az ügyben, és hogy „Michaelnek a Ferrarin kívül is van elég elfoglaltsága.”