Miltony Keynes, Woking, Maranello, Enstone, Köln - mindenütt leáll a munka

A Williams inkább dolgozna

A Williams inkább dolgozna

Ahogy már írtuk, a Forma-1-es csapatok egy korábbi megegyezés alapján a jövő hétfőtől két hétre teljesen felfüggesztik a munkát, a gyárakban leáll a tervezés és a gyártás is, csak a karbantartó és a biztonsági személyzet jár majd be.

A költségcsökkentés jegyében hozott önkorlátozást most a FOTA-ból korábban kizárt Williams is betartja, de a csapatvezető, Adam Parr tegnap elmondta, hogy ez az első és egyben utolsó alkalom is, amikor ennyi időre leállnak.

„Időpocsékolás az egész! Nemhogy csökkentené, hanem növelni fogja a költségeinket” – mondta az angol a Reutersnek, kifejtve, hogy mivel a 2010-es autó pályára küldését nem lehet elhalasztani, így a mostani leállást valamikor augusztus után sokkal intenzívebb munkával kell pótolni.

A teljesen munkamentes nyári szünet másik okát, az év nagy részét végigdolgozó és -utazó alkalmazottak pihenési lehetőségét Parr nem említette.