Már jó ideje emlegetik a YouTube-ot a jövőre bemutatkozó amerikai csapat, a USF1 lehetséges partnereként, és mostanra félig-meddig hivatalossá is vált a két fél partnersége: a csapat bejelentette, hogy a videómegosztó alapítója és CEO-ja, Chad Hurley velük dolgozik majd.
A csapat által kiadott közlemény szerint a „fő befektetőnek” nevezett 33 éves Hurley „látnoki irányításával és vállalati stratégiai szakértelmével” segíti majd az alakulatot, arról azonban egyelőre nincs szó, hogy a Google tulajdonában lévő YouTube szponzorként is megjelenik-e majd a USF1-nál.
Bár sokak szerint kézenfekvő lenne, hogy az amerikaiságát hangsúlyozó USF1 festése a csillagos-sávos lobogót idézze, a csapat társalapítója, Ken Anderson nemrég azt mondta, hogy inkább a kék szín felé hajlanak, mert a logókkal együtt zavaros lenne a sűrű mintázat.
„Két forgatókönyv van: vagy olyan szponzorunk lesz, amely ragaszkodik valamilyen színhez, vagy visszatérünk a 60-as évek festéseihez. Akkoriban a brit autók zöldek, a németek ezüstök, az olaszok pirosak voltak, az amerikaiak pedig kékek.”