„Nagyszerű verseny volt, az autó nagyszerűen működött” – mondta Sutil. „Tudtuk, hogy Kimivel és KERS-gombjával szemben nehéz lesz megtartani a második pozíciót a rajtnál, be is ragadtam mögé az egész versenyre. Akármikor lett volna esélyem az előzésre, megnyomta a KERS-t és faképnél hagyott.”
„A második kiállásnál így is lett volna rá esély, hogy megelőzzem, de sajnos túlságosan nyomtam és későn léptem a fékre. Azt hiszem, elnézést is kell kérnem a srácoktól a túlcsúszás miatt, különösen, mert zseniális munkát végeztek. Büszke vagyok a szerzett pontokra!”
A beugró Vitantonio Liuzzi parádés versenyt produkált, esélye lett volna a dobogóra, váltója azonban a 22. körben megadta magát. „Újra versenyeztem és száz százalékot nyújtottam” – nézte a dolgok jó oldalát az olasz. „Nem hibáztunk, minden tökéletes volt, de sajnos ilyen az autósport. Hirtelen különös zajt hallottam a váltó felől és máris vége volt, azért bosszantó a dolog, mert korábban nem volt gondunk a megbízhatósággal.”