Barrichello féltheti a második helyét
Barrichello féltheti a második helyét
Fotó megosztása:
Rosbergnek bejött a stratégia
Rosbergnek bejött a stratégia
Fotó megosztása:
Mérsékelt izgalomtartalmú versenyen győzött Vettel
Mérsékelt izgalomtartalmú versenyen győzött Vettel
Fotó megosztása:
Rosberg büntetésétől függ a konstruktőri cím
Rosberg büntetésétől függ a konstruktőri cím
Fotó megosztása:
Szombat délután is a kezükbe adhatták volna a díjakat
Szombat délután is a kezükbe adhatták volna a díjakat
Fotó megosztása:
Sima rajt volt
Sima rajt volt
Fotó megosztása:
Továbbra is esélyes
Továbbra is esélyes
Fotó megosztása:
Button megint alig veszített valamit
Button megint alig veszített valamit
Fotó megosztása:
Rosberg nem szabálytalankodott, Button hoppon maradt
Rosberg nem szabálytalankodott, Button hoppon maradt
Fotó megosztása:
Egyikük sem engedett
Egyikük sem engedett
Fotó megosztása:
Räikkönen a negyedik helyre hozta be a Ferrarit
Räikkönen a negyedik helyre hozta be a Ferrarit
Fotó megosztása:
Räikkönen a negyedik helyre hozta be a Ferrarit
Bár
Ferrarinál már közel két és fél hónapja egyáltalán nem fejlesztik az autót, és a hét közepén közölték
Kimi Räikkönennel, hogy 2010-ben már
nem tartanak igényt a szolgálataira, a finn
Japánban is erős eredményt hozott. A suzukai negyedik helyével továbbra is a konstruktőri harmadik helyen tartotta a csapatot. Stefano Domenicali sem mondhat mást, mint hogy Räikkönen remekel.
„Mindent egybevetve jó az eredmény. Nem hiszem, hogy a negyedik helynél többet lehetett volna elérni. Kimi újabb nagyszerű versenyzésének köszönhetően az F60-as mostani állapotából kihoztuk a legtöbbet, és a harmadik helyet is megtartottuk, hála neki” – nyilatkozta az olasz.
Maga Räikkönen is úgy érezte, hogy ennyi volt a maximum a hétvégén:
„Nagyon jól jön ez a negyedik hely a konstruktőri bajnokság szempontjából, de nehéz lesz megtartani a harmadik helyet az utolsó két futamon. Azért minden tőlem telhetőt megteszek!”
„A rajtnál nem tudtam előrébb kerülni, az első kanyar nincs túl messze, ezért nem tudtam kihasználni a KERS-t. Az első etapban nehéz dolgom volt a keményebb gumikkal, de aztán a lágyakkal sokat javult a helyzet. Utolértem Heidfeldet, a bokszkiállásnál meg is előztem, de után Button mögött forgalomba kerültem. A vége felé nem volt lehetőségem már miért küzdeni” – összegezte a versenyt Räikkönen.