„Vitatom az első számú pilóta kifejezést – az az első számú, aki a gyorsabb. Amelyik pilóta gyorsabb és több versenyt nyer, az az első. Mi mindkét versenyzőnknek megadunk minden támogatást” – mondta az angol.
„Természetesen, ha a bajnokság úgy alakul, hogy az egyik pilótának nagyobb esélye van nyerni vagy matematikailag már csak az egyiküknek van esélye, akkor változhatnak a prioritások” – tette hozzá.
„Minden egyenlő lesz, ahogy tavaly is megmutattuk ezt, amikor Jensont és Rubenst is ugyanúgy támogattuk. Idén is ez lesz a helyzet, mindkét versenyzőnk kialakíthatja a maga pozícióját, legyőzhetik egymást, természetesen korrekt, konstruktív módon. Ez a csapat javára válik. Nincs első számú pilótánk, és nem is tervezzük ezt” – magyarázta Brawn.
A csapatfőnök azt is hangsúlyozta, hogy a rajtszámcsere, amelynek keretében a babonás Schumacher saját négyesét elcserélte a Rosbergnek eredetileg kiosztott hármasra, a fiatal német beleegyezésével és jóváhagyásával történt. Ugyanígy, nyílt megbeszélések után, a versenyzők igényeinek és helyzetének figyelembevételével döntöttek a versenymérnökök pilótákhoz rendeléséről is – Rosberg a tapasztalt Jock Cleart kapta, míg Schumacher Button korábbi munkatársával, a fiatalabb Andrew Shovelinnal dolgozik majd.