Míg a négy új Forma-1-es belépő közül a Virgin már Jerezben tesztel, a Lotus pedig pénteken bemutatja új autóját, addig a Campos az agóniájával szerepel a hírekben, a USF1 pedig mélyen hallgat.

Az amerikai csapat január végén bemutatta egyik versenyzőjét, az argentin Jose Maria Lopezt, de ezen kívül nem sokat tudni a projekt állásáról. A pilóta menedzsere már felvetette, hogy a csapat esetleg élhet a három futamra szóló kimaradási lehetőséggel.

„Egyelőre a csapat normálisan dolgozik, mert a cél Bahrein (a szezonnyitó)” – mondta Felipe McGough az El Diario Hoy című lapnak, hozzátéve, hogy az autó jövő héten megy töréstesztre Angliába.

„Nem is tudom, esetleg ha a törésteszten gond lesz, a csapat megfontolja a bemutatkozás elhalasztását, de egyelőre Bahreinre készül” – állította a menedzser.

Nemrég felmerült már, hogy a USF1-nak 2,5 millió eurós tartozása van a motorszállító Cosworth felé, sőt olyan hírek is keringenek, hogy a csapat egy ideje már nem folyósít fizetést a dolgozóinak. A másik vergődő újonc csapat, a Campos még ennél is rosszabbul áll, ők négymillióval tartoznak az autójukat építő Dallarának, és egyes pletykák szerint nemcsak a szerb Stefan GP, de a USF1 fő támogatója, a YouTube-vezér Chad Hurley is megkereste már az olasz gyártót a spanyol alakulat számára készített modell megvásárlását illetően.

Nem tudni, hol tart a munkával a USF1
Jobb lesz kiszállni a Camposból?

Jobb lesz kiszállni a Camposból?

Jobb lesz kiszállni a Camposból?


„Többekkel is tárgyalunk, de ennél többet nem mondhatok” – nyilatkozta a helyzetről a Dallara vezetője, Andrea Pontremoli a Motorsport-total.com-nak.

Nemcsak az autóját, de eddigi egyetlen leszerződtetett versenyzőjét, Bruno Sennát is elveszítheti a Campos, a nagynevű pilótát a brazil sajtóban már a nevezés nélkül nyomuló Stefan GP-vel és a USF1-nal is hírbe hozták.