A volt rivális lehet a Bridgestone utódja
A Michelin 2006 végén távozott a Forma-1-ből, miután a francia gyártó úgy érezte, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) hátrányosan kezelte őket és mert nem értett egyet a 2008-ra meghirdetett kizárólagos szállítói pályázattal.

A 2007 óta az F1-et egyedüliként kiszolgáló japán Bridgestone tavaly novemberben jelezte, hogy 2010 végén elhagyja a sportágat, az új szállító keresése azóta folyik. Úgy tűnik, a Michelint érdekelné a visszatérés.

A francia gyártó gazdasági vezetője, Jean-Dominique Senard egy friss interjúban elmondta, hogy már tárgyalásokat kezdtek az FIA-val. „Megfontoljuk a visszatérést, van néhány világos feltételünk is. A gumiszabályoknak lehetővé kell tenniük, hogy a Michelin demonstrálhassa az abroncsok által jelentett előnyöket, főképp a fogyasztáscsökkentés és a széndioxid-kibocsájtás terén” – mondta.

Az FIA részéről nem kommentálták eddig a hírt, de a francia Jean Todttal az elnöki székben, aki az egyik fő célként jelölte ki a Forma-1 zöldebbé tételét, a világ második legnagyobb gumigyártójának jó esélyei vannak az üzletre.