A japánok bejelentése után a nagy nevű gyártók sorra jelezték, hogy nem érdekli őket az F1, felmerült azonban a koreai Kumho és a Hankook is, ők viszont állítólag nem elég komoly ajánlattevők, írja a spanyol El Mundo Deportivo. A lap szerint a csapatokat és a Nemzetközi Automobil Szövetséget is aggasztja a 2011-es gumihelyzet, ezért tárgyalások folynak, hogy maradásra bírják a Bridgestone-t.
A tudósítás alapján a Bridgestone eddig 55 millió eurót költött idényenként az F1-es projektre, a megoldás pedig ennek jelentős lefaragása lehet. Az első lépés már idén megtörtént egyébként, hiszen a korábbi 14 helyett 2010-ben már csak pilótánként 11 szett száraz gumit használhatnak a csapatok a versenyhétvégéken.
Ha a Bridgestone-t mégsem lehet meggyőzni, csak a korábbi riválisban, a Michelinben reménykedhetnek az F1-esek, a francia gyártó nemrég utalt rá, hogy nem kizárt a visszatérésük.