Nem véletlen egyébként, hogy Hinwilben voltak a leggyorsabbak a mérnökök, a csapat spanyol veteránja, Pedro de la Rosa egészen januárig a McLaren tesztpilótája volt…
„Tudomásom volt róla, hogy mit tervezgetnek. De ez a saját rendszerünk, más, Sauber-féle rendszer” – mondta a spanyol Melbourne-ben.
Miután Bahreinben szabályosnak nyilvánították az ún. f-duct megoldást, a kételyeket elsőként megfogalmazó Red Bull azonnal jelezte, hogy ők is nekiállnak a saját változatuknak, és azóta kiderült, hogy a Ferrari is dolgozik már ezen.
A maranellói csapat tervezőmérnöke, Nikolas Tombazis a finn Turun Sanomatnak nyilatkozva azt mondta, hogy véleménye szerint a mclarenes újítás ellentétben áll a szabályok szellemével, de ennek ellenére is „zseniális megoldás”.
„Mi is dolgozunk egy hasonló rendszeren, de azt még nem tudjuk, hogy bevetjük-e, és ha igen, mikor” – mondta Tombazis.