Trulli a garázsban maradt
Trulli a garázsban maradt
Fotó megosztása:
Glock bírta volna benzinnel
Glock bírta volna benzinnel
Fotó megosztása:
Nagy volt a helyezkedés
Nagy volt a helyezkedés
Fotó megosztása:
Ilyen dobogóra senki sem számított
Ilyen dobogóra senki sem számított
Fotó megosztása:
Megmutatta, hogy nem véletlenül világbajnok
Megmutatta, hogy nem véletlenül világbajnok
Fotó megosztása:
A főszponzor képviseletében John Travolta intette le végül a futamot
A főszponzor képviseletében John Travolta intette le végül a futamot
Fotó megosztása:
Button és Kubica a végéig kihúzta a gumival
Button és Kubica a végéig kihúzta a gumival
Fotó megosztása:
Alonso és Schumacher is megforgott a rajtnál
Alonso és Schumacher is megforgott a rajtnál
Fotó megosztása:
Nagyon egymásra talált Massa, Hamilton és Webber
Nagyon egymásra talált Massa, Hamilton és Webber
Fotó megosztása:
Schumi mindig birkózott valakivel
Schumi mindig birkózott valakivel
Fotó megosztása:
Kovalainen megint vert minden újat
Kovalainen megint vert minden újat
Fotó megosztása:
Meglepetéseredmény a meglepően jó futamon
Meglepetéseredmény a meglepően jó futamon
Fotó megosztása:
A szerencsén múlott, hogy nyolcadik lett
A szerencsén múlott, hogy nyolcadik lett
Fotó megosztása:
Alonso a negyedik hellyel is megőrizte a vezetést
Alonso a negyedik hellyel is megőrizte a vezetést
Fotó megosztása:
Csak egy kis eső kell?
Csak egy kis eső kell?
Fotó megosztása:
Megint izgalmas lett az F1
Megint izgalmas lett az F1
Fotó megosztása:
Nehéz volt, de Chandhok is beért
Nehéz volt, de Chandhok is beért
Fotó megosztása:
Nagyon egymásra talált Massa, Hamilton és Webber
Pocsék futamot zárt a Red Bull
Melbourne-ben. Hiába rajtolt az első sorból
Sebastian Vettel és Mark Webber, a német
műszaki hiba miatt esett ki, míg a helyi hős pofonokat adott és kapott a verseny során, de végül csak kilencedik lett.
„Hát, legalább harcban estem el! Ha az ember hátrányban van, mint mondjuk én az első (késői) kiállás után, legjobb nem törődni semmivel, csak menni előre! A nézőkkel kapcsolatban eszembe jutott Bahrein is és úgy voltam vele, hogy csináljunk most valami mást! Persze nem így szerettem volna befejezni, de talán így is szórakoztató volt” – mondta a 33 éves pilóta, aki többször megelőzte Felipe Massát, harcolt Fernando Alonsóval és végül az épp a spanyolt előzni próbáló Lewis Hamilton autóját felöklelve esett hátra az utolsó előtti körben.
„Elég nehéz volt a belső íven menni, mert csúszós volt a pálya. Lewis nagyon gyors az egyenesben, szóval nem volt könnyű vele. Végül aztán utolértük Fernandót. Nagyon vártam a hajrát, jó csatára számítottam. Mindketten megpróbáltuk megelőzni Fernandót.”
„Amikor közel kerültem, az első szárnyam már egyszerűen nem működött, nem tudtam megfékezni az autót. Blokkolt a kerék, próbáltam behúzni belülre, hogy inkább egymás mellé kerüljünk, de eltaláltam az első szárnnyal és a hátsó kerékkel. Ilyen az autóverseny” – magyarázta az utolsó előtti kör történéseit Webber.
Az ausztrál pilóta Hamiltonnal történt ütközését a futam után megvizsgálták a versenybírók, de Webber csak megrovásban részesült, ennél súlyosabb büntetést nem láttak indokoltnak a stewardok.