A McLaren csapatfőnöke, Martin Whitmarsh Melbourne-ben vetette fel, hogy a Red Bull szabálytalan megoldást, aktív felfüggesztést használhat az autóin, miután úgy látta, hogy az RB6-os padlója üres tankos kvalifikációs körökön is leért, így logikusan versenyre tankolva már nem is tudna közlekedni, ha nem lenne valami trükk. Az elképzelések szerint a Red Bull az autó hasmagasságának változtatását a felfüggesztés pneumatikus átállításával oldhatja meg.

A Red Bull-főnök kategorikusan tagadta, hogy bármilyen rendszert működtetnének az autón, de a tisztázásnak ő is örülne.  

„A McLaren mostanában sokat beszélt rólunk, legyen szó az üzemanyagtankunk méretéről, a versenyzőink jövőjéről vagy épp most az autón működő állítólagos rendszerekről. Kategorikusan kijelenthetem, hogy nincs ilyesmi az autón. Csak spekulálnak, de a tisztázás mindenkinek hasznos lenne” – ismételte el szombati szavait az Autosportnak Christian Horner.

A csapatfőnök egyébként már-már bóknak veszi, hogy ennyit foglalkoznak velük: „Alapvetően nem szoktunk foglalkozni azzal, hogy mások mit beszélnek, de ez is azt bizonyítja, hogy valamit nagyon jól csinálunk, amit ők is így szeretnének.”

Egyelőre nem világos azonban, hogy az FIA lép-e az ügyben. A svájci Blick arról ír, hogy a szervezet már vizsgálódik, a német Auto Motor und Sportnak viszont azt nyilatkozta az FIA egyik képviselője Sepangban, hogy „pillanatnyilag nincs semmilyen vizsgálat”.