Ezek használatát néhány évvel ezelőtt tiltották be, célja a költségcsökkentés volt. Jelenleg tartalék kasztnikat cipelnek magukkal a csapatok, ezekből új autót raknak össze, ha egy baleset miatt szükségessé válik.
Domenicali nem vitatja, hogy szükség van a költségcsökkentésre, de abban nem biztos, hogy a tartalékautók tiltása ezt a célt szolgálja. „Valamilyen módon biztosan bukunk pénzt” – vélekedett Domenicali.
„Nem hozhatjuk a szurkolókat olyan helyzetbe, hogy a legnagyobb sztárokat esetleg nem látják az időmérőn. Egyeztetni fogunk a többi csapattal és meglátjuk, hogy tudunk-e változtatni a szabályokon. Egyelőre semmi nem dőlt el, de remélem, hogy hamarosan megtörténik.”
Alonso Monacóban összetört kasztniját egyébként totálkárosnak minősítették Maranellóban, a 283-as sorozatszámú elem nem javítható. A Ferrari egyelőre gondolkozik azon, hogy Törökországban milyen kasztnik tudnak Alonso és Felipe Massa rendelkezésére állni.