Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
„Nem volt a legkönnyebb hétvége, küszködtem az autó általános viselkedésével és tempójával. Sok mindenen módosítottunk, de nehéz volt összehozni a dolgokat. Már az is nagy eredménynek tűnt, hogy bejutottam a Q3-ba, szóval nagyon örülök a hatodik helynek és a köridőnek, főleg, hogy az utolsó nekifutásom első körén volt egy meleg helyzet, az első kanyarban majdnem eldobtam az autót 270-nél” – magyarázta Kubica.
„Ami a futamot illeti, tudjuk, hogy Silverstone-ban milyen nehéz előzni, így szokás szerint a rajt, az első kör és a bokszkiállások jelentik majd a kulcsmomentumokat a futamon” – tette hozzá.