A Red Bull a Hungaroringen minden korábbinál nagyobb fölényben volt a riválisokhoz képest, a szűk, kanyargós magyar pályán az RB6-os tempója egy külön kategóriát képviselt. A csapatfőnök, Christian Horner azonban cseppet sem nyugodt, hiszen a két hét múlva következő Belga Nagydíj, majd az azt követő Olasz Nagydíj helyszíne, Spa és Monza homlokegyenest más karakterisztikájú lesz.

A nagy leszorítóerőt kívánó Hungaroring tökéletesen passzolt az RB6-oshoz, amelyről az ellenfelek is elismerik, hogy hatalmas előnyben van ezen a téren, azonban Spában és főképp Monzában a leszorítóerő csak sokadlagos szempont, a hosszú egyenesekben és gyors íveken a motorerőé lesz a főszerep, a Red Bullban dolgozó Renault-erőforrás pedig hátrányban van a Mercedeséhez és a Ferrariéhoz képest.

„Spában a kanyargós második szektorban kell majd időt fognunk, az Eau Rouge előtti lejtőn és az azután következő hosszú egyenesen és az utolsó szakaszban is veszítünk majd” – nyilatkozta az Auto Motor und Sportnak Horner.

A Magyar Nagydíjat magabiztosan nyerő Mark Webber is arra figyelmeztetett a futam után, hogy másutt nem lesz ilyen könnyű dolguk:

„Mindegyik futamért ugyanannyi pont jár, de egészen különböző kihívást jelentenek a csapatnak és az autó számára, azt pedig tudjuk, hogy nem a miénk a legerősebb motor” – mondta az ausztrál.