Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az idény végének közeledtével mindenkinél szűkül szabadon használható motorkeret, de Webber egyelőre nincs rossza helyzetben, a bajnoki éllovas az eddigi 14 futamon csak hatot használt fel a nyolcból, így öt futammal a vége előtt még mindig csak az utolsó előtti erőforrásánál jár, büntetést nem kap.
Csapattársa, Vettel, és a mclarenesek a hetedik, a ferrarisok pedig az utolsó, nyolcadik motornál tartanak.
Míg Webber gond nélkül cserélhetett, a williamses Nico Hülkenbergnek már öthelyes rajtbüntetéssel kell számolnia, amiért az előírt élettartam lejárta előtt kerül új sebességváltó az autójába.