Csak a Japán Nagydíjat követő napon, 11 nappal az első szabadedzés előtt tartja a Nemzetközi Automobil Szövetség utolsó ellenőrzését a koreai pályán. Ezt szabály szerint három hónappal a futam előtt kellett volna lebonyolítani, de az ázsiai kivitelezők a többször módosított határidőket sem tudták tartani.
Amennyiben hétfőre sem készül el a pálya, valószínűleg lefújják a versenyt, a szervezők szerint azonban ez a veszély nem fenyeget: vasárnapra, vagyis egy nappal az ellenőrzés előtt legalább a pályán befejeződnek a munkálatok.
„98-99 százalékos a készültségi szint, legfontosabb az utolsó aszfaltréteg felvitele, minden más várhat” – mondta Kim Jae-ho kommunikációs igazgató. „Az ellenőrök is elsősorban azt fogják vizsgálni, hogy a pálya biztonságával és minőségével minden rendben, a tisztaság és egyéb szempontok másodlagosak.”
Kedden kezdték felvinni az utolsó aszfaltréteget, ez a munkafázis hat napot vesz igénybe, vagyis vasárnap fejeződnek be a munkálatok. „Próbáltunk időben kész lenni, de túl sok eső esett, teljesen más volt az időjárás, mint a korábbi években. Őszintén szólva nekünk, koreaiaknak nincs sok tapasztalatunk versenypálya-építésben, de minden késés ellenére tökéletes körülményeket teremtünk a versenyre.”