Korábban veszélyesnek tartották, Webber valenciai balesetét is ennek a számlájára írták, ám az év végi hajrában a Red Bull új F-csatornát fejlesztett autóira.
A Red Bullnak a lassú, kanyargós Hungaroringen gyakorlatilag nem akadt ellenfele, viszont a belga és olasz futamokon esélyük sem volt a győzelemre. A hosszú egyenesek nem kedveznek autóiknak.

A Japán Nagydíj előtt Vettel azt nyilatkozta, autóik szinte a japán pályára vannak tervezve. Annak ellenére, hogy ott is találhatóak olyan részek, amelyeken a Renault motor teljesítménye nem elegendő – különösen a Spoon kanyartól a sikánig tartó, szinte végig padlógázt igénylő szakasz.

A Suzukában aratott kettős győzelemmel a Red Bull mind az egyéni, mind a konstruktőri pontversenyben elhúzott üldözőiktől. Mark Webber szeretné ezt az előnyt legalább megtartani a következő futamon.

A Red Bull tanácsadója, Helmut Marko aggodalmát fejezte ki a közelgő Koreai Nagydíjjal kapcsolatban. Ugyanis a pálya kanyargósabb részeit rendkívül hosszú egyenesek kötik össze. „Ezek közül a leghosszabb 1,2 kilométeres” – mondta.
Túlzónak tűnik Marko félelme, ugyanis az Auto Motor und Sport értesülései szerint az RB6 az utolsó három versenyen új fejlesztésű F-csatornával fog indulni. Newey megoldása a Renault autóin találhatókra hasonlít.

„Ezentúl kevesebbet veszítünk az egyenesekben” – erősítette meg Vettel.