A Toyota kiszállása után csapat nélkül maradt Timo Glock tavaly év végén nagy reményekkel csatlakozott az újonc Virginhez, de a kiscsapat csak bukdácsolt idén, a konstruktőri versenyben az utolsó helyen áll.

A Virgin csapatfőnöke, John Booth korábban azt állította, hogy Glock maradása „kőbe van vésve”, de maga a német nem ennyire határozott 2011-gyel kapcsolatban.

„Pillanatnyilag úgy tűnik, maradok” – mondta, hozzátéve, hogy 2010 nagyon nehéz idény volt. „Tudtam, hogy lesznek gondjaink, de nem számítottam ennyire.”  

A kérdésre, hogy miért nem állítja biztosra maradást, a német így válaszolt: „Az F1-ben sosem lehet tudni. Ki gondolta volna például, hogy Michael Schumacher még visszatér?” – mondta az egyébként a Renault-val is hírbe hozott 28 éves pilóta.

Glocknál arra is rákérdeztek, hogy mit gondolt Bernie Ecclestone nyilatkozatáról, amelyben az F1 ura nyomorékoknak bélyegezte az új csapatokat.   

„Olvastam a címet és úgy döntöttem, a cikket már nem fogom” – reagált mosolyogva. „Viszont érdekel, mit gondolhat mondjuk a régi csapatokról, amikor előttük végzünk” – tette hozzá.

A Virginhez kapcsolódó hír, hogy a kiscsapat új befektetővel gazdagodhat, Oroszország első sportkocsigyártója, a Marussia érdeklődik az alakulatba való beszállás iránt. A cég már idén is jelen van szponzorként náluk, de a Top Gear orosz változatának műsorvezetőjeként is ismert Marussia-főnök, Nyikolaj Fomenko 2012-re szeretné jelentősen továbbfejleszteni a kapcsolatot, írja az Auto Motor und Sport.

„Az F1-es projekt az első számú marketingterep a szupersportkocsiknak” – mondta nemrég Fomenko.