Pedro de la Rosa általában sok szponzort tud maga mögé állítani, a spanyolnak szüksége is lesz erre a képességére, ha a sereghajtó Hispaniánál szeretne versenyezni jövőre. 8-10 millió eurót várnak tőle, vagyis átszámítva akár 275 millióba is kerülhet de la Rosa számára a jövő évi kaland.
„Pedro jönne, de ez a mögötte álló támogatástól függ” – mondta a csapattulajdonos, Ramon Carabante. „Pénz nélkül nincs hely számára, nem engedhetjük meg magunknak ezt a luxust.” Szó volt arról, hogy a Hispania esetleg összefog a Toyotával, a japán gyártó azonban a fizetési kötelezettségek nem teljesítése miatt megszakított minden kapcsolatot az alakulattal.
„8-10 millió euróval kellene beszállnia a csapat költségvetésébe. Tárgyaltunk már több céggel is szponzorációról, leginkább két spanyol pilótát szeretnénk, Pedro sokat segíthetne a 2012-re való felkészülésben is.”
Egyelőre semmi nem dőlt el a csapat jövőjével kapcsolatban, ez a hét kulcsfontosságú a folytatás szempontjából. „Még azt sem tudjuk, hol lesz a bázisunk 2011-ben, kaptunk ajánlatot Madridból és Barcelonából is, de logisztikai okok miatt inkább Európa közepére költöznénk.”
A csapatfőnök Colin Kolles szerint az ifiteszten jól teljesített Davide Valsecchi is esélyes egy 2011-es szerződésre. „Olaszországnak támogatnia kellene” – nyilatkozta Kolles. „Elképesztő munkát végzett, néhány kör alatt alkalmazkodott az autóhoz, ami néhány kollégájának egy egész idény alatt sem sikerült.” Nagy pénzgyűjtésbe kezdett egyébként a Hispania, a venezuelai Pastor Maldonado a williamses és hispaniás tesztért összesen egymillió eurót fizetett, a cseh Josef Kral szponzorainak 300 ezer eurójukba került az abu-dzabi teszt a sereghajtónál.