Az akkori FIA-elnök, Max Mosley költségvetési plafonos elképzelésének bukása után a Forma-1-es csapatok egy közösen kidolgozott kiadáscsökkentési program alkalmazásában, az ún. Resource Restriction Agreement egyeztek meg.

Mosley nemrég arról beszélt, hogy szerinte a csapatok szervezetén (FOTA) belül nő a feszültség, ugyanis a Red Bull nem tartotta a kitűzött pénzügyi célt, a Milton Keynes-iek állítólag felmentést kértek az RRA alól.

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner cáfolta, hogy többet költöttek a megengedettnél:

„Az RRA pozitív fejlemény volt az F1 számára, ténylegesen csökkentette a kiadásokat. A spekulációkkal ellentétben 2010-ben teljes mértékben tartottuk magunkat az RRA-hoz, a Red Bull Racing pedig csak a 3-4. legnagyobb költségvetésű csapat. Sikerült nagyon jó egyensúlyt találni a leépítések és a külső kiadásaink között” – mondta Horner az Autosportnak.

„Mindannyian elkötelezettek vagyunk a költségek csökkentése iránt, az RRA pedig jó megoldást jelent, feltéve, hogy következetes, fair, méltányos és átlátható az összes csapatnál. Olyan ez, mint összenyomni egy léggömböt: nem érdemes nyomni az egyik végén, ha a levegő egyszerűen kiszökik a másikon” – hangsúlyozta az együttműködés fontosságát az angol.