Bár a Forma-1-ből 2007-re gyakorlatilag teljesen kivonultak a dohánycégek, a Ferrari azóta is fenntartja kapcsolatát a Marlboróval, a csapat hivatalos neve a mai napig Scuderia Ferrari Marlboro, és a német Motorsport-total.com értesülése szerint ez 2014 végéig így is maradhat.
A német szaklap a csapat múlt heti médiaeseményén, a Wrooomon szerezte az információját, a szponzori szerződés meghosszabbításának hivatalos bejelentését pedig a Ferrari új F1-esének bemutatójára, január 28-ára jósolja.
Bár konkrét dohányreklám legutoljára a 2008-ban, az EU-szabályozás alá nem eső Monacói Nagydíjon szerepelt a Ferrarin, a Marlboro azóta is egyre inkább háttérbe szorul a csapatnál. A 2007 óta alkalmazott vonalkódminta is eltűnt az autóról tavaly, miután tudatalatti reklámmal vádolták a csapatot, 2011-re pedig a Scuderia logója is megváltozott, a leghalványabb utalást sem tartalmaz már a cigarettamárkára.
Úgy tűnik azonban, hogy ez sem zavarja az anyacéget, a Philip Morrist: „Nem látjuk akadályát a hosszabbításnak” – mondta a Motorsport-totalnak egy szóvivőjük.