A Forma-1-es versenyhétvégékre a gumiszállító négy keveréke közül kettőt-kettőt visz, a szabályok értelmében pedig száraz versenyen minden pilótának kötelező mindkét keverékből legalább egy-egy szettet feltennie. A tavalyig szállító Bridgestone a nézők informálására a lágyabbik keveréket, az ún. opciós gumit egy zöld csíkkal jelölte az elmúlt két évben, de az utód, a Pirelli új jelölési rendszerrel készül.

A finn Turun Sanomat értesülése szerint az olasz gyártó a négyféle száraz keverékét külön-külön színekkel jelöli: a Pirelli P Zero felirat a szuperlágy abroncs oldalfalán piros, a lágyén fehér, a közepesén kék, a kemény keverékűén pedig sárga betűkkel szerepel majd.  

Az esőgumiknál az egész oldalfalat festik majd: az átmeneti, intermediate abroncsok piros, a teljes esőgumik sárga színt kapnak.

Az abu-dzabi éjszakai tesztek után a Pirelli már a csapatok február elején kezdődő közös tesztjeire készül, de a fejlesztést vezető szakember, Maurizio Boiocci arra hívta fel a figyelmet, hogy az általuk nem kipróbált, az F1-be idén visszatérő KERS és az új, állítható hátsó szárny jelentette hirtelen terhelésváltozások hatását még ők is kíváncsian figyelik majd:

„Ha folyamatosan növekszik a sebesség, akkor biztosan nem lesz gond. De egyelőre még a jövő zenéje, hogy mi történik, ha a terhelés hirtelen nő meg.”