A grove-i alakulat ma délben mutatta meg a végleges festést, amely ahogy korábban jeleztük, a csapat egyik legsikeresebb korszakához nyúlt vissza, a kilencvenes évek fehér-kék-óarany-bordó Rothmans-kombinációja került az autóra. Ezzel a Ferrari és a Lotus Renault után a Williams a harmadik csapat, amely pszeudo-dohányreklámos festést alkalmaz idén.
A Williamsről sok szponzori logó került le, távozott a Royal Bank of Scotland (RBS), a McGregor, az Air Asia, az Allianz, a Phillips és a magyar HELL is, de helyüket a venezuelai újoncnak, Pastor Maldonadónak köszönhetően úgy-ahogy átvette a dél-amerikai ország állami olajcége, a PDVSA. A nagyobb támogatók közül csak a névadó szponzor, az AT&T maradt.
Az alakulat nem túl rózsás helyzetére utal, hogy a bemutatón egyetlen új partnerként a csapat új főszakácsát, egy az év éttermének választott londoni vendéglátóhely séfjét jelentették be.