„Egyik nap azt gondolom, a Red Bull, másik nap meg, hogy a Ferrari [kocsija a nyerő]. Olyan közel vannak egymáshoz, hogy ha az utolsó teszten, Barcelonában mindenki felrakja az utolsó verseny-konfigurációt, minden megváltozhat” – mondja a Williams technikai igazgatója.
„A Red Bull kocsija kiforrottabb, mint a Ferrari. Ha megnézzük az RB7 kipufogórendszerét, a hátsó részét, látszik, hogy sokkal kevesebb újdonságra számíthatunk tőlük, mint a Ferraritól. Ha viszont a Ferrari Barcelonában előáll az utolsó fejlesztési csomaggal, talán beelőzhetnek” – mondja az ausztrál szakember.
A többiekről szólva Michael már nem ilyen optimista. „A McLaren egyértelműen gondban van, akárcsak a Mercedes. De sok új dolgot pakolnak a kocsijukra, ezért utolérhetik az élcsoportot. A köridőik ? különösen a kvalifikációs beállítással futott idők ? azonban nem azt mutatják, hogy erre az első futamokon sor kerülhet. Miközben Nico [Rosberg] legjobbja 1 perc 23,1 másodperc volt, Felipe Massa 1:22,6-ot futott úgy, hogy a Ferrari nem kevés benzint cipelt. Edzésbeállítással az olaszok 1:21-re is lemehettek volna. Mindezzel együtt a Mercedes egy óriási fejlesztési ugrást ígért az első futamra, így megvan az esély, hogy a helyükre ugranak” – magyarázta a Williams technikai igazgatója.