A Renault márkajelei az eddigieknél erőteljesebben jelennek meg Sebastian Vettel és Mark Webber kocsiján. A francia partner felirata és logója továbbra is feltűnik az RB7 motorborításán, emellett felkerül a pilóták bukósisakjára is.
Az Autosport magazin Genfben megkérdezte az Infiniti alelnökét, Andy Palmert a nyolchengeres állítólagos átnevezéséről. „A Renault birtokolja a Nissan 44 százalékát, a Nissan pedig 15 százalékos részesedéssel bír a Renault-ban, vagyis nyilvánvalóan szoros kapcsolatot ápolnak a cégeink” – magyarázta Palmer.
„Az Infiniti márka azonban az eredetiségéről híres, és egy Renault-motor átnevezése nem lenne túl eredeti dolog. Tehát a Red Bull számára továbbra is a Renault szállítja a motorokat, mi [az Infiniti] inkább a versenyautó továbbfejlesztésében vállalunk szerepet.”
Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke kiemelte: az Infinitivel való együttműködés nem befolyásolja a csapat kapcsolatát a Renault-val. „Továbbra is szorosan együttműködünk a Viry-Châtillon-i kollégáinkkal, a nevük pedig belátható ideig a kocsin marad. A Renault segítségével kerültünk kapcsolatba a Nissannal, illetve az Infinitivel, ám velük inkább jövőbemutató fejlesztéseken, például a 2013-as motorformulán fogunk együtt dolgozni.”
Nem ez lett volna az első alkalom, hogy „álnéven” láttuk volna a Renault F1-es motorjait. A francia gyártó 1998-ban Mécachrome, 1999-ben és 2000-ben Supertec néven lízingelte a tízhengereseket a Williams, a BAR és az Arrows csapatának. A Benetton marketingeseinek kérésére a Supertec-motorok akkoriban még a vicces Playlife név alatt is futottak.