„Vitán felül áll, hogy a Red Bull-é a leggyorsabb kocsi a Forma-1-ben. Máris eltértek a kocsi bemutatóján látott megoldásoktól, különösen a kipufogó-kivezetés terén. A Red Bull mérnökei megtalálták a kiskaput az új, egyszerűsített alvázvégződésre vonatkozó szabályzatban” – mondta Scarbs egy amerikai rádióműsorban, melynek az ESPN F1-es riportere, Peter Windsor a házigazdája.
„Az elmúlt két évben a csapatok dupla diffúzort használtak. A szabályok előírták, hogy a karosszéria vonalvezetésének törés nélkül kell folytatódnia az alváz végéig, de a szövegezés megengedett némi trükközést ezen a téren. Ezt a szabályt erre az évre felülvizsgálták. Az alváz teljes felületén betiltották a csatornákat, kivéve a diffúzor külső peremein, egy öt centiméter széles szakaszon.”
„A Red Bull [ennek megfelelően] megnyitotta az alvázat, közvetlenül a hátsó kerekek mögött. Ezzel felgyorsítják a kocsi alól a diffúzorra áramló levegő sebességét, ami nagyobb leszorítóerőt eredményez” – magyarázza az F1-es szakértő.
Sebastian Vettel és Mark Webber csapata a jövő héten kezdődő barcelonai teszten mutatja be az RB7 végső specifikációját.