Sokan nem tudják pontosan, mit jelent egy fiatal versenyző, mint Kiss Pál Tamás menedzselése. Elmagyarázná?
S.F.: A menedzselés nagyon sok dologból áll össze, melyek közül talán az a legfontosabb, hogy megfelelő anyagi és technikai hátteret tudjak Tamás számára biztosítani, hogy ő kizárólag a versenyzésre koncentrálhasson. A munkámat egyébként többen segítik majd a háttérből, például a logisztika, az utazások megszervezése és a kommunikáció terén.

Szakmai értelemben jelent-e változást, hogy mostantól egy autóversenyző ügyeit intézi?
S.F.: Már személyesen kísértem el Tamást a Paul Ricard pályán megrendezett tesztre. Ott megtapasztalhattam, hogy a GP3 sorozat rendszere, működése nagyon hasonlít a MotoGP világához. Ott is és itt is profik dolgoznak, ragyogó főmérnökök és szerelők segítik a versenyzők munkáját. Noha sokat kell tanulnom még, hisz motorról autóra váltottam, de megnyugtatok mindenkit, nem én fogom majd Tamás autóját beállítani.

Rendelkezik-e olyan kapcsolatrendszerrel az autósportban, mint korábban a kétkerekűeknél?
S.F.: Őszintén megmondom, hogy egyelőre nem. De amikor annak idején elkezdtem Talmácsi Gáborral együtt dolgozni, a motorsport világában sem volt még meg a kellő kapcsolatrendszerem. Tíz kemény év munkájával viszont elértem azt, hogy a motoros paddockban mindenki tudja már, ki az a Stefano Favaro.

Ezt úgy is érthetjük, hogy mindent elölről kell kezdenie?
S.F.: Mondhatjuk, hogy igen, de annyi előnyöm azért van, hogy egyszer már végig kellett mennem ezen az úton. Ha akkor sikerült, most is fog. Ki fogjuk építeni a megfelelő kapcsolati rendszeremet itt is, hiszen ez is a menedzseri feladataim egyik fontos része.

(A Kiss Pál Tamással készült interjút hétfőn olvashatják a vezess.hu-n.)